About Me

My photo
Seorang anak,isteri,ibu dan kerani:)

Search

Total Pageviews

Saturday 8 February 2014

Tuhan Berikan Aku Kekuatan

Assalamualaikum..


Awal tahun 2014 ni banyak benda yang menyedihkan serta menyakitkan hati terjadi pada aku..ini la nasib seorang kuli yang tak pandai mengipas bos serta seorang insan yang tak suka berpura-pura serta bermuka-muka..memang ini la nasib seorang insan yang terlalu jujur dan mendiamkan diri..seringkali dibuli serta diperkotak katik kan oleh insan lain yang berhati busuk lagi bermuka-muka..ya tuhan ku berila aku kekuatan untuk hadapi semua ini..aku tak cukup kuat untuk hadapi ini semua sendirian..aku harap dapat kuar dari semua ini..ku harap ada satu keajiban membolehkan aku berpindah tempat kerja di tempat lain yang lebih menghargai aku dan boleh menerimaku seadanya..

Saat aku terseksa di ketika ini pastinya insan yang berhati busuk itu cukup bahagia dan gembira dengan keadaan ku ini..aku harap dapat hidup jauh dari manusia seperti dia..biar dia dengan hidupnya itu ..biar dia bergembira degan apa yang dia capai sekarang ini..aku redha..tapi ingatlah hidup ini ibarat roda ada kalanya kita dibawah ada kalanya kita diatas....aku bukan manusia yang suka membalas dendam atau berdendam tapi aku cukup bersyukur kiranya aku dapat hidup jauh dari manusia seperti dia..ku harap suatu hari nanti dia akan mendapat satu pengajaran dari tuhan agar dia akan berubah menjadi insan yang lebih baik.



No comments:

Post a Comment