About Me

My photo
Seorang anak,isteri,ibu dan kerani:)

Search

Total Pageviews

Wednesday 15 January 2014

Kabinet Dapur Impian jadi Nyata..

Assalamualaikum.
Arini nak cerita pasal kabinet dapur. Alhamdulillah, kabinet impianku menjadi kenyataan...sebelum dapur direnovate lg aku duk sibuk survey-survey rekabentuk kabinet untuk dapur. Bolehkan hari-hari duk search kt google gambar-gambar kabinet. Last-last berkenan kat gambar kabinet en.suami yang print kat pejabat dia. Dia pun kata kabibet tu pun cun dan simple. Kira citarasa sama la tang pilih reka bentuk dan colornya huhu. Warna tema kabinet kami warna taik cicak haha..hitam putih. Kabinet bahagian atas warna hitam yang kt bawah warna putih macam nak cream..suka2 btul color mcmtu.

Kabinet tu ditempah pada bulan Disember siap pasangnya pada 13 Jan 2014..lama gak tunggu..bukannya sebab kabinet yang aku tempah tu besar sangat or grand sangat pun tapi kedai kabinet tu banyak sangat terima tempahan. So ikut turn ler..Aku tempah kabinet tu kt kedai Home Kitchen  kat Gua Musang jer. Aku pilih jenis fomica jer murah ckit. Wat simple-simple jer  ikut kemampuan la.



                                                                                              



Kat atas tu dah letak pic kabinet dapur yang telah siap..k wassalam

2 comments:

  1. Blh bg no tel kdai ni..urgent.nk buat kabinet dpr jgk area gua msg.dh lma cri x jmp.tq.

    ReplyDelete
  2. salam sorry lambt reply no h/p 0195296500..home kitchen..kedai dia tu lorong kedai runcit majuria ..sebelah kedai yang wat pagar rumah

    ReplyDelete