About Me

My photo
Seorang anak,isteri,ibu dan kerani:)

Search

Total Pageviews

Tuesday 10 December 2013

Rumah Idaman Part II

Assalamualaikum..

Disini nak sambung crita pasal umah idaman yang penah aku post..aritu tak lulus ag...Arini  nak bagitau rumah idaman ku itu telah dilulus oleh Bahagian Pinjaman Perumahan..Alhamdulillah...sekarang ni suami duk sibuk mengecat rumah...tak sabarnya nak pindah ke rumah sendiri..tapi barang satu ape pun tak packing lagi..adoi..entah la penyakit malas melanda..sebabnya rumah yang nak pindah tu dekat jer pun.. satu taman jer dengan rumah yang disewa sekarang...

Rumah idaman ku itu telah selamat di renovate...bagi besar sedikit di bahagian dapur dan bilik tido untuk keselesaan memasak dan tido hehe.Insya'Allah bulan 12 ini akan berpindah..sedih plak rasa tinggalkan jiran-jiran ..mesti anak aku tu sedih tak dapat nak berkawan dengan anak-anak jiran yang kerap datang ke rumah untuk bermain bersama-sama dia..hope jiran baru nanti ok la macam jiran sekarang ni..

Rumah idaman aku itu berdekatan dengan surau dan sekolah Tadika Perpaduan..mudah la kalau nak hantar Aalif ke sekolah bila dia umur 5 tahun nanti.ok..tu jer nnt sambng lagi pasal hal umah..

No comments:

Post a Comment